Erori in SIUI eCARD

Ultima versiune a driver-ului pentru cititoarele ACR este 4.0.0.6. Inainte de a raporta o eroare, verificati daca cititorul lucreaza cu aceasta versiune si in caz contrar, actualizati driverul.

 

Driverul 4.0.0.6 poate fi descarcat de la:

Descarcare driver 32-bit 

Descarcare driver 64-bit

 

ERORI LA UTILIZAREA SIUI cu eCARD

Lista de erori in sistemul SIUI, legate de utilizarea cardului de sanatate, poate fi vizualizata, descarcand documentul aflat la  Specificatii eCard, la pagina 24.

In cazul in care sistemul SIUI vede conectarea cititorului (in partea din stanga jos a ecranului SIUI), acesta este functional si poate fi utilizat. In cazul aparitiei unei erori la operarea cardului, trebuie sa va adresati suportului tehnic de la SIUI. 

In cazul in care sistemul SIUI nu vede conectarea cititorului, trebuie sa verificati daca acesta este instalat corect in sistemul de calcul, conform instructiunilor de instalare. In cazul in care  este instalat corect si nu este vazut de SIUI, puteti sa apelati serviciul nostru de suport (suport @ intech. ro)

 

Mai mult...
 

Unelte pentru verificarea cititoarelor de carduri

Uneltele pentru verificarea instalarii cititoarelor de carduri va ajuta in cazul in care aveti probleme la autentificarea in sistemul cardului de sanatate si credeti ca instalarea cititorului nu este corespunzatoare.

 

1) QuickView - utilitar care verifica daca cititorul de carduri a fost instalat corespunzator (valabil pentru ACR83 si ACR38).

- descarcati utilitarul de [aici]

- creati un folder si dezarhivati fisierul in folder

- lansati QuickView.exe si apoi apasati butonul 'Initialize', aflat in partea din dreapta a panoului.

- in coloana din stanga puteti verificat cititoarele instalate in sistem: cititoare ACS (ACS Proprietary Readers) si cititoarele PC/SC (PC/SC Readers) instalate si conectate.

- introduceti cititoarul in portul USB (daca acesta nu era deja introdus in port)

- apasati butonul 'Reset' si apoi butonul 'Initialize'

- extindeti 'PC/SC Readers' si apoi extindeti 'Connected', cautati in coloana cititorul pe care il verificati si faceti click pe acesta

- in panoul din dreapta vor fi afisate caracteristicile acestuia si in ultimul rand vi se va raporta prezenta sau absenta cardului din reader

- daca nu aveti card in reader, introduceti un card si repetati pasii de mai sus: Reset -> Initialize -> ...

- in panoul din dreapta, pe ultimul rand veti gasi: 'Card is detected on reader'

 

Testul poate fi efectuat cu orice card pe care il aveti la dispozitie. In cazul in care cititorul vede cardul, problemele pot sa fie datorate programului cu care va conectati in sistemul cardului de sanatate sau chiar cardului. In acest caz, va rugam sa luati legatura cu producatorul programului prin care va conectati in sistemul cardului de sanatate sau cu furnizorul cardului.

 

Utilizator - intrebari frecvente livrare

Cum se livreaza produsele? Cine suporta costul transportului? Cat dureaza si cat costa livrarea? Ce firma de curierat folositi?
Produsele pot fi livrate prin Posta Romana, cu transport gratuit sau prin curier, costul transportului fiind suportat de catre cumparator. Ne straduim sa gasim curierul care are cele mai avantajoase tarife pentru localitatea dumneavoastra. Puteti insa solicita ca livrarea sa se faca prin curierul pe care il doriti. Daca plata dumneavoastra a fost confirmata pana la ora 13:00, produsul comandat pleaca de la noi in aceeasi zi si il primiti de regula in ziua urmatoare. Odata produsul expediat, veti fi informat asupra numarului expeditiei astfel incat veti putea urmarii livrarea.
 
Daca comand doua bucati, primesc discount?
Puteti obtine un discount. In cazul in care comandati mai mult de 5 bucati. La o comanda efectuata prin magazinul nostru online, veti obtine pretul aferent cantitatii comandate. Pentru cantitati mai mari, va rugam sa ne contactati telefonic.
 
Cum se procedeaza in cazul in care doresc sa comand? Trimiteti o factura proforma?
Puteti transmite o comanda prin intermediul magazinului nostru online, prin trimiterea unui email la 
 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  sau telefonic. In toate aceste situatii, vi se vor cere adresa de e-mail si numarul de telefon la care puteti fi contactat, datele necesare eliberarii facturii si certificatului de garantie: numele si adresa firmei, cod unic de inregistrare sau CNP in cazul persoaneor fizice, numarul de inregistrare la Registrul Comertului, numele persoanei de contact si telefonul acesteia si adresa la care doriti expedierea coletului. Veti primi in cel mai scurt timp posibil o factura proforma in care veti regasii toate detaliile necesare efectuarii platii. Pentru o livrare operativa, va rugam sa ne confirmati efectuarea platii. Coletul va pleca spre dumneavoastra in aceeasi zi sau in ziua urmatoare, in functie de momentul confirmarii platii.
 
Aveti produsele in stoc?
Da, in general avem toate produsele in stoc. In cazul unei lipse temporare din stoc, veti fi contactat la momentul comenzii si vi se vor comunica conditiile si data posibila pentru livrare.
 
Preturile pe care le afisati sunt cele finale? Trebuie sa platesc ceva in plus?
Preturile pe care le afisam pe site, sunt finale si contin TVA. Costul transportului cade in sarcina dumneavoastra.
 
Doresc sa efectuez plata in contul deschis la Trezorerie.
In cazul in care doriti sa efectuati plata la Trezorerie, va rugam sa tineti cont de faptul ca Trezoreria nu accepta plati decat din alt cont de Trezorerie. Platile dintr-un cont bancar catre un cont de Trezorerie nu sunt acceptate si plata va fi respinsa.
 
Acceptati livrare cu plata ramburs?
Livrarea cu plata ramburs este posibila. In acest caz trebuie insa sa va asumati costuri suplimentare legate de plata rambursului. Curierul va va percepe o taxa aferenta livrarii sumei si care va dubla costul transportului. Toate platile aferente livrarii si rambursului se fac direct la curier. Pentru a reduce costurile de livrare, va recomandam sa faceti plata prin ordin de plata, la banca sau prin Internet.
 

Utilizator - intrebari frecvente cititor/inscriptor

Cititoarele de carduri pe care le oferiti sunt aprobate de catre C.N.A.S. ?

Toate cititoare pentru carduri de sanatate pe care le oferim sunt testate si aprobate de catre C.N.A.S. pentru utilizare in sistemul cardului de sanatate.

 

Trebuie sa inregistrez cititorul la CNAS, asa cum am facut cu certificatul digital?
Cititoarele ACR83 si ACR39 pe care le comercializeaza firma noastra NU TREBUIE INREGISTRATE LA CNAS. Ele se instaleaza foarte simplu si pentru a fi conectate si instalate, nu necesita nici un fel de cunostinte de informatica sau deplasarea unui tehnician la sediul dumneavoastra.

 

Dispozitivele sunt denumite cititoare, am nevoie insa de dispozitive care sa permita scrierea datelor pe card. Pot sa fac acest lucru cu dispozitivele pe care le oferiti?

Toate dispozitivele pe care le livram, permit atat citirea, cat si scrierea datelor pe card. 

 

Cum pot sa instalez un astfel de dispozitiv la calculatorul meu, astfel incat sa pot accesa sistemul C.N.A.S.?

Odata ce sunteti in posesia unui astfel de dispozitiv, pe site, in coloana din dreapta, sub titlul "Suport pentru cititoare de card" faceti un click pe link-ul cu instructiuni destinate cititorului dumneavoastra. Obtineti ghidul de instalare al cititorului si trebuie sa urmati pasii specificati in ghid.

 

Ce dispozitiv trebuie sa aleg?

Aveti doua optiuni:


a) ACR83, un cititor/inscriptor care are cu tastatura si ecran integrate. Cititorul permite conectarea cardului si introducerea PIN-ul pentru atentificare de la tastatura cititorului.


b) ACR39, un cititor/inscriptor mai simplu care care nu va ofera decat posibilitatea sa conectati cardul. PIN-ul pentru autentificare poate fi introdus de la tastatura calculatorului sau de la o tastatura numerica auxiliara.


Pentru ca PIN-ul trebuie introdus de catre posesorul cardului, selectati dispozitivul cel mai potrivit, functie de modul in care ati conceput interactiunea cu acesta pacientul.

 

Care este perioada de garantie pentru un cititor?

Termenul de garantie este, conform legii (nr. 449/203), de 24 de luni.


Cum se procedeaza in caz de defectiune si cat dureaza rezolvarea problemei?

Inainte de a returna un cititor, va rugam sa verificati daca acesta este corect instalat si functioneaza, vede cardul introdus in cititor. In cazul in care cititorul vede cardul, problema poate fi la programul cu care incercati sa va conectati la sistemul Casei de Sanatate sau chiar la Casa de Sanatate si trebuie sa luati legatura cu producatorul programului.

 

[Aici] gasiti instructiuni pentru verificare.

 

In caz de defectiune, trebuie sa returnati dispozitivul si, daca reclamatia este intemeiata, veti primi in locul lui un dispozitiv nou. In cazul in care dispozitivul este in afara perioadei specificate in certificatul de garantiei, sau nu indeplineste conditiile de garantie, trebuie sa achizitionati un produs nou.


Cititoarele au cablu de conectare la calculator?

Cititorul are cablu de conctare, cu conector USB, lung de 1.5m

 

Cititorul se alimenteaza direct din portul USB?

Cititorul se alimenteaza direct din portul USB. Nu aveti nevoie de sursa suplimentara de tensiune.

 

Pot sa utilizez cititor/inscriptorul prin intermediul unui cablu USB prelungitor? Dar prin intermediul unui multiplicator (hub) USB?

Da, dispozitivele pe care le comercializam pot fi utilizate prin intermediul unui cablu prelungitor, prin intermediul unui hub USB, cat si printr-o combinatie a celor doua.

 

Puteti sa imi acordati asistenta, in cazul in care intampin dificultati la instalare?

In masura in care problema pe care o intampinati este legata de cititor, va putem asigura asistenta prin email, telefon sau ne putem conecta cu dumneavoastra de la distanta. In prealabil trebuie sa ne comunicati natura problemei pe care o intampinati. Atat in perioada de garantie, cat si ulterior, va oferim suport printr-un plan de service care poate fi achizitionat optional.

 

Distribuitori - intrebari frecvente

Primim cu placere solicitarile dumneavoastra pentru distribuirea cititoarelor/inscriptoarelor de carduri de sanatate.


Sunt distribuitor si as dori sa comand cititoare pentru distributie. Cum procedez?

Trimiteti un e-mail cu solicitarea dumneavoastra la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Va rugam sa precizati numele firmei dumneavoastra, o persoana de contact si domeniul in care activati. Va vom contacta pentru a stabilii detaliile colaborarii.

 

Page 1 of 2

<< Start < Prev 1 2 Next > End >>

Comandati cititoare/inscriptoare de carduri de sanatate!

Card pentru intretinerea cititoarelor - 6 lei (TVA inclus)

 Intretinerea periodica a cititoarelor de carduri prin curatarea impuritatilor ce se depun pe contacte asigura o functionarea optima a acestora.   Comanda aici cardul pentru curatarea cititorului

OFERTA DE PRIMAVARA!

Smartcard Reader ACR83 + card de curatare gratis - 122.68 lei (145.99 lei cu TVA inclus)

Comanda aici Smartcard Reader ACR83ACR83ACR83 este un cititor cu tastatura si ecran LCD. Are capacitati de citire/scriere cu autentificare prin PIN.

Comandati prin telefon la:

0264-418929

Cititor de card de sanatate ACR39 - 59 lei (49.85 lei cu TVA inclus)

Comanda aici Smartcard Reader ACR39ACSmartcard readerACR39R39 este un dispozitiv cu conectare la portul USB. Cititorul/inscriptorul se utilizeaza simplu si rapid.

Contact

Ro Interactive Technologies SRL 

Str. Aurel Suciu nr. 63 ap. 1 
400440 Cluj-Napoca 
VAT No. RO8343888 
Reg. Com.: J12/607/1996

Alegeti departamentul pe care doriti sa il contactati: 
Tel: 0264-418929, 0747-708500, 0744-799248 
Fax: 0264-418929

Vanzari: e9d7e2dbe9b6dfe4eadbd9dea4e8e5 xyjzhotWJ266ADK4pJ0DzTE8e3cYb1ZY caesar This page part is protected against spam bots and web crawlers. In order to be displayed you need to enable Javascript in your browser, and then reload the page. ; Suport: caccc7c6c9cb97c0c5cbbcbabf85c9c6 qhL8hZ6AnForrMRtvzsCUXIukhK2CxZ1 caesar This page part is protected against spam bots and web crawlers. In order to be displayed you need to enable Javascript in your browser, and then reload the page.

 

Pentru mai multe detalii, completati formularul de solicitare. >>

Autentificare cu USB Token

USB TokenDispozitivele USB Token raspund perfect nevoilor de autentificare intr-un mediu virtual. Simplu de instalat si utilizat in aplicatii PKI, USB Token va ofera un mediu sigur pentru generarea si stocarea de parole (passwords), pastrarea in siguranta a certificatelor digitale si criptare.
[Cititi aici mai multe informatii. >>]

Solutii de semnare electronica

Ascertia PDF Sign&Seal Ascertia Ltd. va ofera o gama de produse software de tip server si desktop, care va simplifica lucrul cu documente electronice din firma.

PDF Sign&Seal este un program software prin intermediul caruia semnati electronic documente. Aveti nevoie de un certificat digital si apoi puteti sa semnati documentele electronice si pentru sistemul SEAP de licitatii electronice.
[Cititi aici mai multe informatii. >>]

Carduri si cititoare de carduri

Smartcard ReaderVa oferim o gama larga de carduri inteligente cu procesor sau cu memorie securizata si cititoare pentru smartcard care pot servi celor mai diferite scopuri:

  • USB Smart Card Readers
  • Smart Card Balance Readers
  • Smart Card/Fingerprint Readers
  • Smart Card Readers with PIN-Pad
  • Contactless Readers

[Cititi aici mai multe informatii. >>]

Monitorizare acces Internet

Software monitorizare InternetWFilter este un program software care permite monitorizarea, filtrarea si restrictionarea accesului la Internet. Instalata pe un singur calculator, aplicatia supravegheaza transparent intreaga retea a firmei si actioneaza ca filtru web, filtru pentru e-mail si instant messaging, P2P blocker.
[Cititi aici mai multe informatii. >>]