FAQ- comanda, plata si livrare

1. Cum se livreaza produsele? Cine suporta costul transportului? Cat dureaza si cat costa livrarea? Ce firma de curierat folositi?

Produsele pot fi livrate prin Posta Romana gratuit sau prin curier, caz in care costul transportului este suportat de catre cumparator. Puteti solicita ca livrarea sa se faca prin curierul pe care il doriti. Daca plata dumneavoastra a fost confirmata pana la ora 13:00, produsul comandat pleaca de la noi in aceeasi zi si il primiti, de regula, in ziua urmatoare. Odata produsul expediat, veti fi informat asupra numarului expeditiei astfel incat veti putea urmarii livrarea.

2. Cum se acorda discount-ul in functie de cantitate?

Puteti obtine un discount in cazul in care comandati mai mult de 5 bucati. La o comanda efectuata prin magazinul nostru online, veti obtine pretul aferent cantitatii comandate. Pentru cantitati mai mari, va rugam sa ne contactati telefonic.

3. Cum se procedeaza in cazul in care doresc sa comand? Trimiteti o factura proforma?

Puteti transmite o comanda prin intermediul magazinului nostru online, prin trimiterea unui email la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau telefonic. In toate aceste situatii, vi se vor cere adresa de e-mail si numarul de telefon la care puteti fi contactat, datele necesare eliberarii facturii si certificatului de garantie: numele si adresa firmei, cod unic de inregistrare sau CNP in cazul persoaneor fizice, numarul de inregistrare la Registrul Comertului, numele persoanei de contact si telefonul acesteia si adresa la care doriti expedierea coletului. Veti primi in cel mai scurt timp posibil o factura proforma in care veti regasi toate detaliile necesare efectuarii platii. Pentru o livrare operativa, va rugam sa ne confirmati efectuarea platii. Coletul va pleca spre dumneavoastra in aceeasi zi sau in ziua urmatoare, in functie de momentul confirmarii platii.

4. Aveti produsele in stoc?

Da, in general avem toate produsele in stoc. In cazul unei lipse temporare de stoc, veti fi contactat la momentul comenzii si vi se vor comunica conditiile si data posibila pentru livrare.

5. Preturile pe care le afisati sunt cele finale? Trebuie sa platesc ceva in plus?

Preturile pe care le afisam pe site, sunt finale si contin TVA. Costul transportului prin curier cade in sarcina dumneavoastra.

6. Doresc sa efectuez plata in contul deschis la Trezorerie.

In cazul in care doriti sa efectuati plata la Trezorerie, va rugam sa tineti cont de faptul ca Trezoreria nu accepta plati decat din alt cont de Trezorerie. Platile dintr-un cont bancar catre un cont de Trezorerie nu sunt acceptate si plata va fi respinsa.

7. Acceptati livrare cu plata ramburs?

Livrarea cu plata ramburs este posibila. In acest caz trebuie sa va asumati costurile suplimentare legate de plata rambursului. Curierul percepe o taxa suplimentara aferenta livrarii prin ramburs care va dubla costul transportului. Toate platile aferente livrarii si rambursului se fac direct la curier. Pentru a reduce costurile de livrare, va recomandam sa faceti plata prin ordin de plata, la banca, oficiul postal sau prin Internet Banking.

 Pentru mai multe informatii contactati-ne aici>>

Intrebari frecvente despre cititoarele de carduri gasiti aici>>