FAQ - Cititor card sanatate

1. Cititoarele de carduri pe care le oferiti sunt aprobate de catre C.N.A.S. ?

Toate cititoare pentru carduri de sanatate pe care le oferim sunt testate si aprobate de catre C.N.A.S. pentru utilizare in sistemul cardului de sanatate.

2. Trebuie sa inregistrez cititorul la CNAS, asa cum am facut cu certificatul digital?

Cititoarele ACR83 si ACR39 pe care le comercializeaza firma noastra NU TREBUIE INREGISTRATE LA CNAS. Ele se instaleaza foarte simplu si pentru a fi conectate si instalate, nu necesita nici un fel de cunostinte de informatica sau deplasarea unui tehnician la sediul dumneavoastra.

3. Dispozitivele sunt denumite cititoare, am nevoie insa de dispozitive care sa permita scrierea datelor pe card. Pot sa fac acest lucru cu dispozitivele pe care le oferiti?

Toate dispozitivele pe care le livram, permit atat citirea, cat si scrierea datelor pe card.

4. Cum pot sa instalez un astfel de dispozitiv la calculatorul meu, astfel incat sa pot accesa sistemul C.N.A.S.?

Odata ce sunteti in posesia unui astfel de dispozitiv, gasiti pe site-ul nostru, la sectiunea suport, instructiuni de utilizare a cititorului. Tot ce trebuie sa faceti este sa descarcati ghidul de instructiuni si sa urmati pasii specificati.

5. Ce dispozitiv trebuie sa aleg?

Aveti doua optiuni:
a) ACR83, un cititor/inscriptor care are tastatura si ecran integrate. Cititorul permite conectarea cardului si introducerea PIN-ului pentru autentificare de la tastatura cititorului.
b) ACR39, un cititor/inscriptor fara tastatura si ecran, PIN-ul pentru autentificare poate fi introdus de la tastatura calculatorului sau de la o tastatura numerica auxiliara.

6. Care este perioada de garantie pentru un cititor?

Termenul de garantie este, conform legii (nr. 449/203), de 24 de luni.

7. Cum se procedeaza in caz de defectiune si cat dureaza rezolvarea problemei?

Inainte de a returna un cititor, va rugam sa verificati daca acesta este corect instalat. In cazul in care cititorul nu vede cardul, problema poate fi la programul cu care incercati sa va conectati la sistemul Casei de Sanatate sau chiar la Casa de Sanatate si trebuie sa luati legatura cu producatorul programului.

[Aici] gasiti instructiuni pentru verificare.

In caz de defectiune, trebuie sa returnati dispozitivul si, daca reclamatia este intemeiata, veti primi in locul lui un dispozitiv nou. In cazul in care dispozitivul este in afara perioadei de garantie, sau nu indeplineste conditiile de garantie, trebuie sa achizitionati un produs nou.

8. Cititoarele au cablu de conectare la calculator?

Cititorul are cablu de conctare, cu conector USB, lung de 1.5m

9. Cititorul se alimenteaza direct din portul USB?

Cititorul se alimenteaza direct din portul USB. Nu aveti nevoie de sursa suplimentara de tensiune.

10. Pot sa utilizez cititor/inscriptorul prin intermediul unui cablu USB prelungitor? Dar prin intermediul unui multiplicator (hub) USB?

Da, dispozitivele pe care le comercializam pot fi utilizate prin intermediul unui cablu prelungitor, prin intermediul unui hub USB, cat si printr-o combinatie a celor doua.

11. Puteti sa imi acordati asistenta, in cazul in care intampin dificultati la instalare?

In masura in care problema pe care o intampinati este legata de cititor, va putem asigura asistenta prin email, telefon sau ne putem conecta cu dumneavoastra de la distanta. In prealabil trebuie sa ne comunicati natura problemei pe care o intampinati. Atat in perioada de garantie, cat si ulterior, va oferim suport printr-un plan de service care poate fi achizitionat optional.

Intrebari frecvente despre plata si livrare gasiti aici>>