Conditii de garantie cititoare carduri de sanatate

Obligatiile Ro Interactive Technologies, in ceea ce priveste garantia produselor Advanced Card Systems, se aplica conform urmatoarelor:

Acoperire:

Produsele ACS sunt garantate impotriva defectelor de material si manopera pentru o perioada de 24 de luni de la data achizitionarii.

Aceste conditii de garantie se aplica produselor identificabile ca fiind produse de catre ACS. Aceste conditii nu se aplica decat produselor ACS, chiar daca au fost achizitionate intr-un pachet impreuna cu alte produse. Ro Interactive Tech. nu este responsabila pentru orice stricaciuni sau pierderi reprezentand programe informatice, date, sau alte informatii stocate pe orice suport sau orice alte produse non-ACS care nu sunt acoperite de prezenta garantie.

Aceasta garantie nu se aplica in urmatoarele cazuri:

  • produse deteriorate ca urmare a unei catastrofe, accident sau neglijenta (lovirea cititorului de o suprafata dura), utilizare defectuoasa, ambalare necorespunzatoare, mentenanta necorespunzatoare (pentru a asigura citirea corespunzatoare a cardului, cititoarele trebuie curatate periodic cu cardurile pentru curatat recomandate de catre ACS) , returnare in ambalaj necorespunzator sau neglijenta a clientului sau a unei terte parti.
  • deteriorari produse ca urmare a unei operatiuni de intretinere (incluzand upgrade sau extensii) aplicate de orice parte care nu este autorizata de catre Ro Interactive Technologies.
  • un produs sau parte a acestuia care a fost modificat fara autorizarea Ro Interactive Technologies.
  • un produs sau parte a acestuia care este localizat in afara Romaniei.
  • produse iesite din garantie
  • produse modificate (modificarea etichetei, lipsa numar serial, numar serial indescifrabil, numar serial fals, etc.)
  • produse defectate ca urmare a unei utilizari anormale, sau defectate in timpul transportului.

Modalitati de obtinere a serviciilor de service in garantie:

In cazul in care produsul are o defectiune sau lipsa de conformitate trebuie sa ne informati asupra acesteia in termen de  maxim doua luni de la data la care ati constatat-o.

Pasii descrisi mai jos sunt necesari a fi parcursi in cazul in care aveti un produs defect si doriti sa il returnati la noi:

1. Descarcati formularul pentru solicitarea service-ului, care poate fi gasit la http://www.intech.ro/downloads/acs/formular_SAR.pdf

2. Completati formularul si trimiteti-l catre This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

3. Echipa de suport va primi solicitarea si va va indruma.

4. Daca produsul trebuie returnat catre Ro Interactive Tech, veti primi un numar pentru solicitarea trimisa si instructiuni pentru expedierea produsului. Constatarea si remedierea defectului se executa la: RO INTERACTIVE TECHNOLOGIES SRL, Str. Aurel Suciu nr. 63 ap. 1, 400440 Cluj-Napoca

5. Veti primi inapoi, la alegerea noastra:

- un produs reparat cu piese de schimb noi sau reconditionate, sau

- un produs care este nou sau care a fost realizat cu componente noi sau provenind din activitati de service, si cel putin la fel de functional ca si produsul original

6. Produsul va fi returnat in stare de functionare. Atunci cand un produs sau parte a acestuia este schimbata, orice componenta schimbata intra in proprietatea clientului si componenta defecta devine proprietatea Ro Interactive Technologies.

Expedierea marfurilor

Expedierea produselor la sediul Ro Interactive Technologies se face pe cheltuiala clientului, cu utilizarea mijlocului de transport pe care acesta il prefera. Va sugeram sa utilizati o modalitate de transport care permite urmarirea expeditiei. Ro Interactive Technologies nu este responsabila pentru expeditiile care nu implica o confirmare a receptiei produsului.

Daca produsul este in garantie, Ro Interactive Tech va suporta costurile de returnare a produsului reparat catre client.

Orice retur trebuie insotit de prezentarea echipamentului in ambalajul original, daca acest lucru este posibil, impreuna cu accesoriile cu care acesta a fost livrat, o copie dupa factura si certificatul de garantie, precum si de formularul pentru solicitarea service-ului, avand o mentionare in scris a defectului reclamat.

Va rugam sa utilizati cutia originala sau o cutie adecvata pentru a fi asigurata nedeteriorarea echipamentului in timpul transportului. Ro Interactive Technologies nu este responsabila pentru pierderi sau stricaciuni produse in timpul transportului.

NU ESTE ACCEPTATA RETUNAREA UNUI PRODUS in absenta autorizatiei primite de la Ro Interactive Technologies. Expeditiile sosite la Ro Interactive Technologies pentru care sunt solicitate taxe de transport vor fi refuzate si returnate expeditorului.

Repararea sau inlocuirea produselor se efectueaza in termen de 15 zile calendaristice de la data la care produsul defect sau reclamat cu lipsa de conformitate a ajuns la Ro Interactive Technologies. La primirea produsului, departamentul tehnic va face o estimare a timpului necesar repararii echipamentului. Daca echipamentele nu pot fi reparate intr-un timp rezonabil, acestea vor fi inlocuite de catre furnizor sau acesta va restitui contravaloarea actualizata a acestora. Restituirea contravalorii actualizate a echipamentului se va face la cererea cumparatorului si in cazul unor defectiuni repetate. Prin valoarea actualizata partile convin sa inteleaga valoarea de piata a echipamentului din momentul restituirii contravalorii.

Reclamatiile nejustificate il obliga pe cumparator la plata serviciilor de constatare si testare efectuate de furnizor la un tarif de 10 Euro + TVA/produs. Valoarea se calculeaza in lei la cursul BNR in vigoare in ziua in care se comunica cumparatorului rezultatul constatarii.

Nu intra sub incidenta prezentului certificat de garantie decat echipamentele achizitionate de catre cumparator de la Ro Interactive Technologies SRL, furnizorul fiind raspunzator doar pentru compatibilitatea echipamentelor pe care le livreaza si care corespund ca performante cu specificatiile producatorului echipamentului.

Cauzele care duc la pierderea garantiei pentru echipamentele achizitionate de catre cumparator sunt urmatoarele:

a) defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare sau in medii cu praf, umezeala, temperaturi si expunere la radiatii solare excesive sau schimbari de temperatura

b) defectiuni datorate socurilor mecanice – carcase lovite sau ciobite sau scurtcircuitelor electrice: componente electronice integrate de mica putere explodate, procesoare cu urme de supraincalzire sau fisuri drept urmare a instalarii improprii, cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor componentelor, piese si resturi de obiecte aflate in interiorul unitatilor, lipsa unor piese ale echipamentelor parte integranta a acestora, uzura excesiva.

c) defectiuni provocate de fluctuatii ale tensiunii de alimentare – circuite si componente arse, de lipsa impamantarii la prizele echipamentelor achizitionate sau utilizarea unor surse de tensiune necorespunzatoare.

d) defectiuni cauzate de interventiile si modificarile executate de catre persoane neautorizate de catre Ro Interactive Technologies.

e) distrugerea sigiliilor aplicate de catre furnizor, distrugerea seriilor de fabricatie precum si desigilarea echipamentelor sigilate.

Nota

Retururile neautorizate nu vor fi acceptate.

Va rugam sa urmati procedura descrisa mai sus: completati formularul pentru cerere de returnare si urmati instructiunile de expediere.

Toate returnarile trebuie sa aiba un numar de retur (SAR - Solicitare Autorizatie Retur) valabil marcat in clar pe cutie si documente

Numarul de retur expira in 30 de zile de la emitere. Returnati produsele in decurs de 30 de zile de la emiterea numarului de retur.

Ro Interactive Technologies isi rezerva dreptul de a schimba politica de service fara o notificare prealabila.

Contact>>